به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    سایت ایمن ترافیک

    شرکت ایمن ترافیک کالا یک شرکت معتبر تولید کننده و عرضه کننده انواع محصولات با کیفیت در زمینه تجهیزات ایمنی، تجهیزات ترافیکی و مبلمان شهری می باشد. این شرکتایرانی با تولید محصولات با کیفیت داخلی توانسته است از رقبای خارجی خود پیشی بگیرد و محبوبیت فراوانی در بین مشتریان خود به دست آورد. یکی از اقداماتی که جهت محیا کردن زمینه خرید آسان برای مشتریان صورت گرفته است، راه اندازی سایت ایمن ترافیک کالا می باشد. این سایت در واقع یک فروشگاه اینترنتی است که تمامی محصولات عرضه شده توسط ایمن ترافیک کالا با توضیحات کامل در آن قرار داده شده اند. مشتریان می توانند با مراجعه به این سایت، پس از مقایسه انواع محصولات مشابه، محصول مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سفارش دهند. عرضه محصولات بدون واسطه، کیفیت تضمینی محصولات، کاهش هزینه ها، جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان، ارائه خدمات نصب و... تنها چند نمونه از مزایای بیشمار سایت ایمن ترافیک کالا هستند. در ادامه به ارائه توضیحات مختصری درباره محصولات متنوع ایمن ترافیک کالا می پردازیم.

    تجهیزات ایمنی

    تجهیزات ایمنی عرضه شده توسط ایمن ترافیک کالا از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند. انواع مختلف لباس کار ایمنی، کلاه ایمنی و دستکش کار از جمله این محصولات پرکاربرد هستند. هر کدام از تجهیزات نام برده متناسب با کاربردی که دارند در انواع مدل ها، طرح ها و رنگ های مختلف تولید شده اند. به همین دلیل ایمن ترافیک کالا تا به امروز توانسته است پاسخگوی نیاز تمام مشتریان خود در هر صنفی که فعالیت دارند باشد. در ضمن در تولید تمامی محصولات از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده شده و استاندارد های ایمنی رعایت گردیده است. از این رو این تجهیزات ایمنی می توانند حافظ سلامت افراد در برابر خطرات احتمالی محیط کار باشند.

    تجهیزات ایمنی

    تجهیزات ترافیکی

    دسته دیگر محصولاتی که ایمن ترافیک کالا عرضه می کند، تجهیزات ترافیکی می باشند. این تجهیزات با رعایت اصول و استاندارد های جهانی ساخته شده اند و نقش مؤثری در کاهش حوادث رانندگی دارند. از جمله محصولات ترافیکی ایمن ترافیک کالا می توان به انواع مختلف سرعت گیر، چراغ راهنمایی، کله قندی و استوانه ترافیکی، تابلوی راهنمایی و... اشاره کرد. همه محصولات از مواد اولیه با کیفیت تهیه شده اند و از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردارند. ایمن ترافیک کالا خدمات نصب و راه اندازی محصولات خود را نیز ارائه می دهد. بنابراین در صورت تمایل و درخواست مشتری، کارشناسان ایمن ترافیک در محل حضور یافته و به نصب اصولی تجهیزات می پردازند.

    تجهیزات ترافیکی

    مبلمان شهری

    همچنین، ایمن ترافیک کالا در زمینه تولید انواع مبلمان شهری نیز فعالیت می کند. از جمله تجهیزات مبلمان شهری که می توانید از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری کنید می توان انواع مختلف گلدان های شهری، نیمکت پارک، وسایل ورزشی و وسایل بازی پارکی را نام برد. انواع گلدان های بتنی، سنگی، کامپوزیتی، چوبی و فایبر گلاس ، نیمکت های با جنس و طرح و رنگ متنوع، انواع تاب و سرسره های تولید شده از پلی اتیلن درجه یک و یا فولاد ضد زنگ، انواع لوازم بدنسازی پارکی با کیفیت و... محصولاتی هستند که می توانید از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا خریداری نمایید.

    نیمکت

    محمد
    چهارشنبه 29 مرداد 1399 - 19:51
    بازدید : 243

    انواع سرسره پلاستیکی

    سرسره پلاستیکی در دو نوع سرسره پلاستیکی کوچک جهت استفاده در منازل، مهدهای کودک و خانه بازی و سرسره پلاستیکی بزرگ جهت استفاده در فضاهای روباز و پارک ها تولید و عرضه میگردد. قیمت تاب سرسره پلاستیکی بزرگ مناسب بوده و خرید آن بصورت اینترنتی از سایت ایمن ترافیک کالا امکان پذیر میباشد.

    سرسره بادی

    سرسره بازی کودکان علاوه بر افزایش فعالیت فیزیکی آنها و جلوگیری از چاقی مفرط، سبب تقویت مهارت­های حرکتی شان نیز می­شود. قیمت انواع سرسره با توجه به طرح، جنس و مواد بکار رفته در آن تعیین می­گردد و بازی با آن بدلیل حفظ سلامتی کودک و ایجاد نشاط از اهمیت ویژهای برخوردار است.

    سرسره بادییکی از محصولات پر فروش تاب و سرسره کودک و مورد استقبال خانه های بازی و شهربازی هاست. سرسره بادی در دو نوع سرسره بادی کوچک که مناسب خانه های بازی و سرسره بادی بزرگ که مناسب شهربازی ها و فضاهای بازی روباز است، تولید و عرضه می­شود. ابعاد سرسره بادی و طرح هایی که تولید میشود بستگی زیادی به ابعاد فضای مورد نظر جهت استفاده دارد. بازی با سرسره بادی برای کودکان بسیار لذت بخش بوده و بدلیل جنس سرسره بادی هیچ گونه خطری کودک را حین بازی تهدید نمیکند.

    سرسره پلاستیکی

    سرسره پلاستیکی از جمله وسایل بازی مورد علاقه کودکان است که به راحتی در مکان های مختلف نصب میشود. اجزای سرسره پلاستیکی مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده­اندودراثراستفادهازهمجدانمی­شوند. بدلیل سبکی، حمل سرسره پلاستیکی بسیار راحت بوده و قابل شست و شو نیز می­باشد. قیمت سرسره پلاستیکی متفاوت بوده و با توجه به ابعاد، جنس، طراحی و نوع کاربرد محصول تعیین می­گردد. لازم به توضیح است انواع سرسره پلاستیکی ایرانی مانند سرسره پلاستیکی پارکی، کوچک خانگی، سرسره خانه بازی، هویج، سرسره پلاستیکی خرسی، ساحل و باران با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی داخل کشور تولید و به فروش میرسد. در تولید سرسره پلاستیکی از رنگ های شاد و مطابق با روحیه کودکان استفاده شده و نصب سریع و طول عمر بالا از مزایای این محصول می­باشد.

    سرسره مهد کودک

    یکی از انواع لوازم بازی مهد کودک، سرسره مهد کودک است که سبک بوده و جابجایی و حمل آن بسیار آسان است. این محصول با ارتفاع مناسب در قسمت نشیمن گاه مانع از آسیب به کمر و زانوهای کودک میشود. قیمت سرسره مهد کودک با توجه به نوع و جنس آن تعیین می­گردد و خرید سرسره مهد کودک بدلیل زیبایی و مقاوم بودن به مدیران مهد کودک توصیه می­گردد. استفاده از رنگ های شاد و زیبا در طراحی سرسره مهد کودک موجب ایجاد نشاط در کودکان شده و شوق و میل آنها جهت بازی با این وسیله را افزایش میدهد.

    سرسره مهد کودک در برابر نور و تغییرات آب و هوایی دارای رنگ ثابت و مقاوم است و بدلیل نداشتن گوشه های تیز ایمنی کودکان را تامین میکند. فروش سرسره مهد کودک با مناسب ترین قیمت و ساخته شده از مرغوبترین مواد اولیه برای تفریح و بازی کودکان انجام میگیرد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع سرسره پلاستیکی می باشد. خرید تاب سرسره پلاستیکی از این مجموعه با قیمت مناسب و به صورت آنلاین مقدور می باشد.

    تاب سرسره

    محمد
    دوشنبه 27 مرداد 1399 - 19:24
    بازدید : 235

    کلاه ایمنی jsp

    برای ممانعت از برخورد اشیا در حال سقوط و حفاظت سر، از کلاه کار ساختمانی استفاده می شود. آسیب دیدگی سر به دلیل ریزش اشیاءیا خطرات ضربات اغلب جدی است و ممکن است کشنده باشد. پوشیدن کلاه ایمنی jsp نه تنها از بالای سر شما محافظت می کند بلکه می تواند از چشم، گوش، بینی و دهان نیز محافظت کند. اغلب کارمندان و کارگران  نمی توانند اهمیت کامل این قطعه مهم تجهیزات محافظ شخصی را تشخیص دهند.

    کلاه ایمنی به گونه ای طراحی شده که در زمان برخورد ضربه به کلاه، اثرات آنرا روی کلاه پخش می کنند و باعث محافظت از سر می شوند.کلاه دارای سیستم تعلیق به اندازه ی یک تا یک ونیم اینچ ودارای یک فنر است که فاصله ایمن بین سر وپوسته را حفظ می کند.رنگ های کلاه ایمنی می توانند نقش های مختلفی را در سایت های ساختمانی نشان دهند. این تعیین رنگها از شرکت به شرکت دیگر و محل کار تا سایت کاری متفاوت است.

    جنس کلاه کارjspاز پلاستیک های سخت وفشرده پلی اتیلن ساخته شده است. پوسته ی سفت و سخت آن برای مقاومت در برابر ضربات به سر طراحی شده است. علاوه بر ساختمان سازی در محیط های کارگاهی و پالایشگاهها کاربرد دارد. سیستم تنظیم بند کلاه ایمنیjspموجب شده استکه استفاده برای سایزهای مختلف سر را امکان‌ پذیر می‌سازد و باعث ایمنی بیشتر شود.قیمت کلاه ایمنی جی اس پی نیز بر اساس نوعغ کاربری کلاه و مواد اولیه به کار رفته در تولید آن متفاوت است.

    کلاه ایمنی به دلیل قرار گرفتن روی سر باید از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار باشد. بهترین وضعیت برای کلاه‌های ایمنی آن است که توسط استانداردهای مختلف در بخش ایمنیمورد تایید قرار گرفته باشد.کلاه کار ساختمانی برند jsp بر اساس طراحی در دامنه ی قیمتی مناسبی در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا به فروش می رسد. ایمن ترافیک علاوه بر فروش محصولات تولیدی خود و گارانتی آنها، بهترین برندهای روز دنیا را نیز برای عرضه در فروشگاه اینترنتی خود قرار داده است.

    کلاه ایمنی

    محمد
    شنبه 25 مرداد 1399 - 16:36
    بازدید : 188

    انواع آینه محدب ترافیکی بر حسب جنس

    انواع آینه محدب ترافیکی بر حسب جنس به سه دسته کلییعنی آینه محدب شیشه ای، آینه محدب پلی کربنات و آینه محدب استیل تقسیم می شوند و بد نیست بدانید که قیمت آیینه ترافیکی بسته به جنس به کار رفته در تولیدش متفاوت خواهد بود. هر کدام از آن ها دارای ویژگی منحصر به فرد خود می باشد که ما در این جا هر کدام را برای شما شرح خواهیم داد.

    آینه محدب شیشه ای

    آینه محدب شیشه ای از جمله آینه محدب ترافیکی می باشد که دارای کاربرد فراوانی است و از جمله مهم ترین کاربرد این آینه ها در پارکینگ ها می باشد. از آینه محدب شیشه ای در فروشگاه ها و مکان هایی که احتیاج به دید بالا در آن جا وجود دارد نیز استفاده می شود. در پارکینگ ها نیز می توان در مسیرهایی که رمپ های زیاد و دارای پر پیچ و خم است از آینه محدب شیشه ای استفاده نمود تا رانندگان بتوانند به هنگام رانندگی دید بهتری داشته باشند. جهت جلوگیری از آسیب دور آینه محدب شیشه اییک لایه لاستیکی قرار گرفته است تا گوشه های آینه ها دچار شکستگی نشوند.

    آینه محدب پلی کربنات

    آینه محدب پلی کربنات منعطف و نرم می باشد و شکستنی نیست به همین جهت مقاوم در برابر ضربات احتمالی است. آینه محدب پلی کربنات بیش تر در جاده ها و در پیچ های تند مورد استفاده قرار می گیرد. آینه محدب پلی کربنات دارای جنسی مقاوم است و به همین جهت بیشتر در جاده ها کاربرد دارد. آینه محدب پلی کربنات به راحتی تنظیم می شود و دارای بدنه ای مقاوم در برابر ضربات، آب و هوای طوفانی و همچنین تابش شدید نور خورشید می باشد. آینه محدب پلی کربنات بیشتر در دو اندازه 60 و 80 سانتی متری تهیه و تولید می شوند و هر کدام ویژگی مخصوص به خود را دارند همچنین پس از نصب و اجرا آینه محدب پلی کربنات اگر دچار مشکلی شود امکان تعمیر آینه محدب پلی کربنات نیز امکان پذیر می باشد.

    آینه محدب استیل

    آینه محدب استیل بیش تر در مکان هایی مانند انبارها کاربرد دارد و می تواند به کارکنان کمک نماید تا بتوانند نقاط کور را به راحتی ببینند و به هنگام کار کردن با ماشین های سنگین جهت جا به جایی وسایل بتوانند دید بهتری داشته باشند. آینه محدب استیل می تواند تصاویررا با کیفیتی بالا منعکس نماید و به کمک آن نقاطی که به راحتی با چشم قابل دید نمی باشد مشاهده نمود.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع آیینه محدب در ایران می باشد. این برند علاوه بر تولید این محصول بیشتر تجهیزات ترافیکی را تولید نموده و به صورت بی واسطه به فروش می رساند.

    آینه محدب

    محمد
    دوشنبه 13 مرداد 1399 - 1:08
    بازدید : 213

    دستکش ضد برش استادکار

    دستکش ضد برش استادکار یکی از پرکاربردترین زیرمجموعه های دستکش کار استادکار می باشد. این نوع دستکش مناسب افرادی طراحی و تولید می شود که همواره با ابزار و مواد تیز و برنده سر و کار دارند. کارکنان صنایع فلزکاری، برشکاری، کار با شیشه، کاشی کاری، انبارداری و مواردی از این قبیل، از جمله این افراد می باشند. دستکش ضد برش استادکار با استفاده از الیاف پنبه، پلی استر یا کتان بافته می شود. همین امر موجب می گردد که تهویه هوا در داخل دستکش به خوبی صورت گرفته و دست ها عرق نکنند.کشباف بودن قسمت مچ دست این امکان را فراهم می کند که دستکش کاملا در دست کیپ شده و در حین کار از دست خارج نشود. قسمت کفی و انگشتان دستکش با استفاده از روکش نیتریل یا لاتکس طبیعی پوشیده شده است. این مواد مقاومت بالایی در برابر بریدگی، ساییدگی و همچنین نفوذ مواد مختلف شییمیایی دارند.

     از دیگر مشخصات دستکش ضد برش استادکار می توان به سبک و راحت بودن و انعطاف پذیری فوق العاده آن اشاره کرد. این نوع دستکش در عین دارا بودن لایه مقاوم در قسمت کف دست و انگشتان، به هیچ عنوان مانع آزادی انگشتان و عملکرد دست فرد نمی شود. در رنگ بندی و سایزبندی مختلف به بازار عرضه می شوند. ممکن است در هنگام خرید دستکش ضد برش استادکار با قیمت های متفاوتی روبرو شوید. این امر نشأت گرفته از تفاوت مواد اولیه مورد استفاده در تولید انواع مختلف دستکش ضد برش است. اما در این میان آنچه که کاملا آشکار است مقرون به صرفه بودن و ناچیز بودن قیمت دستکش ضد برش استادکار در برابر کارایی های فراوان آن است.

    انواع مختلف دستکش ضد برش استادکار از جمله تجهیزات ایمنی عرضه شده در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا می باشند. شما می توانید بدون اتلاف وقت و هزینه، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

    دستکش ایمنی

    محمد
    شنبه 11 مرداد 1399 - 19:49
    بازدید : 197

    لباس کار کارگری

    لباس کار کارگری نمونه ای از انواع مختلف البسه کار است و در دسته تجهیزات ایمنی شخصی قرار می گیرد. این نوع لباس به صورت کاپشن و شلوار دو تکه یا یکسره به بازار فروش عرضه می گردد. در تولید لباس کار کارگری تمام نیاز های مشتری در نظر گرفته می شود. آنچه که در وهله اول مورد توجه واقع می گردد کیفیت لباس کار و ایمنی کارگران است. چرا که در واقع هدف اصلی از پوشیدن لباس کار حفظ سلامت جان فرد در برابر آلودگی ها و خطرات محیط است. مسئله مهم دیگر سبک و راحت بودن لباس می باشد. کارگری که مجبور است بیش از نیمی از شبانه روز را لباس کار بپوشد نیاز به لباسی راحت و با دوام دارد. مسئله مهم دیگر قیمت لباس است.در اغلب مواقع آنچه توجه یک کارگر ساده در هنگام خرید لباس کارگری را جلب می کند، یک لباس کار ارزان است.

    تعیین قیمت لباس کار کارگری در گرو کیفیت آن است. جنس لباس کار کارگری معمولا از پنبه و پلی استر می باشد. از پارچه های کج راه متراکم جهت دوخت این لباس استفاده می شود که خود مانع نفوذ مواد مختلف به بدن فرد می گردد. طراحی لباس طبق نیاز مشتری و در برخی موارد طبق سفارش او صورت می پذیرد.برای مثال ممکن است مشتری خواهان لباس کمر کشی باشد. کاپشنی دارای دکمه یا زیپ دار نیاز داشته باشد. با توجه به قوانین شرکتی، لباس کار تک رنگ یا دو رنگ سفارش دهد. تمامی این موارد قابل پیاده کردن بر روی لباس کار کارگری هستند. دارا بودن جیب های متعدد، دوخت دو سوزنه و رو کار مقاوم، تولید در سایز های مختلف، قابلیت نصب لوگو یا آرم شرکت بر روی لباس تنها چند مورد از مزایای دیگر لباس کار کارگری هستند.

    ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع مختلف لباس کار کارگری می باشد. مشتریان عزیز می توانند پس از بررسی و مقایسه انواع مختلف محصولات، لباس مورد نظر خود را سفارش دهند و یا با مشاوران ما تماس گرفته و از راهنمایی آنها در انتخاب لباس بهره ببرند.

    لباس کار

     

    محمد
    جمعه 10 مرداد 1399 - 3:45
    بازدید : 209

    انواع عینک ایمنی کار

    عینک های ایمنی به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی بر اساس متریال استفاده شده در آنها و همچنین کاربری که برای آن طراحی شده به مدل های مختلفی تقسیم شده است. خرید عینک ایمنی باید با توجه به نیاز و شرایط کاری باشد. عینک ایمنی بر اساس مواد اولیه استفاده شده در لنز به موارد زیر تقسیم شده است.

    • عینک ایمنی طبی
    • عینک ایمنی ضد بخار
    • عینک ایمنی آفتابی
    • عینک ایمنی ضد خش
    • عینک ایمنی گاگل

    انواع عینک ایمنی که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد نیز براساس تقسیم بندی زیر دسته بندی می شوند.

    همانطور که مشاهده می فرمایید تنوع انواع عینک ایمنی بسیار زیاد است. برای مثال عینک ایمنی مهندسی آفتابی برای کار در مناطق گرمسیر که نور خورشید دید افراد را ضعیف می کند کاربرد دارد حال آنکه عینک ایمنی مهندسی ضد بخار برای کارگران و مهندسینی کاربرد دارد که در مناطق مرطوب به فعالیت مشغول هستند.

    عینک ایمنی جوشکاری

    جوشکاری یکی از فعالیت های عمده در صنعت به شمار می آید. جوشکاری عمدتا در دو روش جوشکاری با گاز و جوشکاری با برق انجا می گیرد. در هر کدام از این روش ها اشعه ساطع شده دارای ویژگی های خاص خود است. برای جلوگیری از آسیب اشعه جوشکاری باید عینکایمنی مناسب با نوع کار را انتخاب کنید. این کار نیاز به تخصص دارد و بهتر است آن را به متخصصین این کار بسپارید. بهتر است بدانید جوشکاری با برق آسیب های بیشتری برای چشم به همراه دارد.

    عینک ایمنی برشکاری

    به دلیل اینکه در انواع برشکاری احتمال پرت شدن ذرات ریز برش داده شده به اطراف بسیار زیاد است باید از عینک ایمنی برشکاری حین کار استفاده نمایید. این ذرات گاهی به قدری ریز هستند که با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیستند اما در صورت برخورد آن با چشم درد بسیار زیادی به فرد متحمل خواهد کرد پس بهر است از انواع عینک ایمنی برشکاری در زمان کار استفاده نمایید. عینک برشکاری چیزی شبیه به عینک ایمنی گاگل است با این تفاوت که این امکان برای عینک ایمنی برشکاری فراهم آمده که بتوان به صورت دستی از لنز دودی استفاده نمود. این قابلیت برای زمانی مناسب است که برشکاری باید در محیط باز انجام گیرد. لنز دودی در بالای لنز معمولی قرار گرفته و با پایین آوردن آن می توان آن را دودی نمود.

    کلام آخر

    فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع عینک کار ایرانی و خارجی است. این برند به عنوان تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی تمام تلاش خود را دارد که محصولاتی باکیفیت و کاربردی ارائه نماید.


    عینک جوشکاری

    محمد
    چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 19:09
    بازدید : 201

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 20
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه